Αποστολές & Επιστροφές

Πληροφορίες Αποστολής

Αποστέλλουμε παραγγελίες σε όλες τις χώρες της ΕΕ, τις πολιτείες και τα εδάφη των ΗΠΑ, καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες χώρες.

Οι περισσότερες παραγγελίες αποστέλλονται εντός μίας (1) έως δύο (2) ημερών από την καταχώρησή τους (δεν πραγματοποιούμε αποστολές το Σάββατο, την Κυριακή ή τις αργίες). Λάβετε υπόψη ότι οι παραγγελίες που υποβάλλονται έως τις 13:00 (τοπική ώρα Ελλάδας) επεξεργάζονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ενώ οι παραγγελίες που υποβάλλονται μετά τις 13:00 την Παρασκευή (τοπική ώρα Ελλάδας) ή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται το πρωί της Δευτέρας. Το παραπάνω χρονικό πλαίσιο ενδέχεται να μην ισχύει σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Αποστολή στην Ελλάδα:

Μέσω εταιρείας courier ACS

Χρόνος παράδοσης: 1-4 εργάσιμες ημέρες
Κόστος: 4,00€ / Δωρεάν αποστολή για όλες τις παραγγελίες άνω των 100€

Σημείωση: Για όλες τις αγορές που πραγματοποιούνται με τρόπο πληρωμής "Αντικαταβολή" υπάρχει πάγια χρέωση 2,00€, ανεξαρτήτως ύψους παραγγελίας.

Μέσω Box Now

Χρόνος παράδοσης: 1-4 εργάσιμες ημέρες
Κόστος: 2,00€ / Δωρεάν αποστολή για όλες τις παραγγελίες άνω των 100€

Αποστολή στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Χρόνος παράδοσης: 2-7 εργάσιμες ημέρες μέσω DHL
Κόστος: 19€ / Δωρεάν αποστολή για όλες τις παραγγελίες άνω των 200€
(Οι παραγγελίες ενδέχεται να αποσταλούν σε πολλαπλά δέματα)

Διεθνείς Αποστολές:
Χρόνος παράδοσης: 3-15 ημέρες μέσω DHL
Κόστος: 25€
(Οι παραγγελίες ενδέχεται να αποσταλούν σε πολλαπλά δέματα)

Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπόκεινται σε επιπλέον χρεώσεις που μπορεί να προκύψουν από διαφορές συναλλαγματικών ισοτιμιών, τελωνειακούς δασμούς, εισαγωγικούς φόρους, περιορισμούς προϊόντων και άλλες τοπικές απαιτήσεις, για τις οποίες η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη.


Πληροφορίες Επιστροφής

Εμείς στην WE ARE θέλουμε κάθε πελάτης μας να είναι χαρούμενος και ικανοποιημένος με τα προϊόντα μας. Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας, θα χαρούμε να συνεργαστούμε μαζί σας, καθώς επιδιώκουμε το υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης των πελατών μας.

Πώς να επιστρέψετε ένα προϊόν:

Δεχόμαστε επιστροφές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία άφιξης του δέματός σας. Για την πραγματοποίηση της επιστροφής απαραίτητο είναι το προϊόν να βρίσκεται στη κατάσταση που το παραλάβατε, να μην έχει φορεθεί, να μην έχει πλυθεί, να μην έχει τροποποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο, συνοδευόμενο από τις αυθεντικές ετικέτες του, τη πλήρη συσκευασία του και τα συνοδευτικά έγγραφα του.

Συνιστούμε σε όλους τους πελάτες να ελέγχουν προσεκτικά τα ρούχα και τα αξεσουάρ, κατά την παράδοση και πριν αφαιρέσουν οποιεσδήποτε ετικέτες, για τυχόν ελαττώματα. Κατά τη δοκιμή των προϊόντων μας, παρακαλούμε να προσέχετε ώστε να μην έρθουν σε επαφή με οτιδήποτε μπορεί να τα βλάψει, όπως αρώματα, αποσμητικά, μακιγιάζ, κοσμήματα κ.λπ.

Εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε ένα προϊόν, τοποθετήστε το στην αρχική συσκευασία αποστολής ή σε οποιαδήποτε άλλη ανθεκτική συσκευασία, κλείστε το δέμα και σφραγίστε το καλά με ταινία.

Λάβετε υπόψη ότι δεχόμαστε επιστροφές μόνο μέσω ACS ή DHL, καθώς είναι απαραίτητο να υπάρχει αριθμός αποστολής (tracking number). Οποιαδήποτε επιστροφή πραγματοποιηθεί με διαφορετικό τρόπο δεν θα γίνει δεκτή και δεν θα πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων.

Βήματα για την επιστροφή προϊόντων:
1. Συμπληρώστε τη Φόρμα Επιστροφής, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας και τοποθετήστε τη μέσα στο πακέτο.
2. Προσθέστε φωτοαντίγραφο ή το αρχικό παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) μέσα στη συσκευασία.
3α. Για επιστροφές από την Ελλάδα παρακαλούμε στείλτε το πακέτο μέσω ACS Courier.
Καλέστε την ACS στο +30 2108190000 για να ζητήσετε παραλαβή από το χώρο σας ή παραδώστε το δέμα στο κοντινότερο κατάστημα ACS. Αν σας ζητηθεί, επιλέξτε "Χρέωση Παραλήπτη".
3β. Για επιστροφές από Χώρες της ΕΕ παρακαλούμε στείλτε το πακέτο μέσω DHL Courier. Επικοινωνήστε με τη DHL για να προγραμματίσετε παραλαβή από το χώρο σας ή παραδώστε το δέμα στο κοντινότερο κατάστημα DHL. Μέσα στο πακέτο σας θα βρείτε την ετικέτα επιστροφής DHL. Παρακαλούμε επικολλήστε την εξωτερικά στη συσκευασία που θα επιστρέψετε. Αν σας ζητηθεί, επιλέξτε ο παραλήπτης να χρεωθεί.
3γ. Για διεθνείς επιστροφές: Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε σχετικά με τον τρόπο επιστροφής του προϊόντος σας. Θα πρέπει να σημειώσετε ευδιάκριτα πάνω στο δέμα "No commercial value" ως περιγραφή περιεχομένου, σε όλα τα έγγραφα που απαιτεί ο μεταφορέας. Τα έξοδα μεταφοράς, τελωνειακοί δασμοί και τυχόν επιπλέον χρεώσεις επιβαρύνουν τον πελάτη. Τα προϊόντα σε προσφορά δεν επιστρέφονται και μπορούν να αντικατασταθούν μόνο με άλλα προϊόντα σε προσφορά ή προϊόντα της τρέχουσας συλλογής. Αν υπάρχει διαφορά στην τιμή μεταξύ των προϊόντων, η διαφορά καλύπτεται από τον πελάτη.

Μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση του προϊόντος σας εαν:
- Επιθυμείτε αλλαγή της επιλογής σας. Μπορείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με άλλο μέγεθος, διαφορετική παραλλαγή ή άλλο προϊόν.
Για να διασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος, παρακαλούμε καταχωρήστε νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε. Στη συνέχεια, ακολουθήστε τα βήματα επιστροφής για να μας επιστρέψετε το αρχικό προϊόν. Μετά την παραλαβή του πακέτου σας, θα επεξεργαστούμε επιστροφή χρημάτων μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής σας. Η επιστροφή χρημάτων ενδέχεται να διαρκέσει 1-2 εργάσιμες ημέρες μέχρι να εμφανιστεί στον τραπεζικό σας ή PayPal λογαριασμό. Δεν θα χρεωθείτε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, αλλά θα χρεωθείτε τα έξοδα αποστολής της νέας παραγγελίας.
- Παραλάβατε λάθος προϊόν. Σε σπάνιες περιπτώσεις όπου η εταιρεία WE ARE αποστείλει λάθος παραγγελία, αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον πελάτη. Η αποστολή του σωστού προϊόντος θα ολοκληρωθεί εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών.
- Παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν. Αν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, θα το αντικαταστήσουμε χωρίς καμία χρέωση. Αντικατάσταση δεν πραγματοποιείται αν είναι αδύνατη ή αν απαιτεί δυσανάλογο κόστος για την εταιρεία μας.
Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, η αντικατάσταση θα ολοκληρωθεί εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών. Αν το ίδιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων το συντομότερο δυνατό.

Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων:
Για οποιονδήποτε λόγο, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματός σας. Για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε ακολουθήστε τα βήματα επιστροφής προϊόντων. Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας και ολοκληρώσουμε τον ποιοτικό έλεγχο, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων σας μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής. Η επιστροφή του ποσού ενδέχεται να διαρκέσει 1-2 εργάσιμες ημέρες μέχρι να εμφανιστεί στον τραπεζικό σας ή PayPal λογαριασμό. Σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται και επιβαρύνουν τον πελάτη για όλη τη διαδικασία επιστροφής. Επίσης, τυχόν διατραπεζικά έξοδα συναλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.

 

Για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@wearedesign.gr ή τηλεφωνικά στο +30 210 5982370.

Σημείωση:
Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές εάν δεν πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις. Οι αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο μετά την παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του αποθέματος.

Η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή στο e-shop είναι:

WE ARE

Παλαιάς Καβάλας 78

12242, Αιγάλεω

Αθήνα

Ελλάδα

+30 2105982370