ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ
&
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗΣ

Η ιστοσελίδα μας www.wearedesign.gr, εφεξής «η Ιστοσελίδα», είναι ο ιστότοπος στον οποίο φιλοξενείται το ηλεκτρονικό κατάστημα με την εμπορική επωνυμία WeAre. Η Ιστοσελίδα και το ηλεκτρονικό κατάστημα ανήκουν και λειτουργούν νομίμως από την εταιρεία με την επωνυμία «Καλλιόπη Πετροζέλη - Πέτρος Πετροζέλης Ο.Ε.» με το διακριτικό τίτλο «We are Project», που εδρεύει στο Αιγάλεω Αττικής, οδός Παλαιάς Καβάλας 78, Α.Φ.Μ. 801299607 της Δ.Ο.Υ. Περιστερίου, Αριθμός Γ.Ε.ΜΗ. 153850402000 (Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών), τηλέφωνο επικοινωνίας +30 2105982370, εφεξής καλούμενη ως «WeAre» ή «Εταιρεία» ή «εμείς».

Οι αναφερόμενοι όροι χρήσης, οι ισχύουσες τιμές του ιστότοπου, τα στοιχεία παράδοσης και επικοινωνίας, καθώς και η πολιτική αλλαγών και επιστροφών διέπουν τη συμφωνία και αποτελούν στοιχεία της σύμβασης πώλησης μεταξύ των δύο μερών, αφενός της Εταιρείας και αφετέρου εσάς, ως αγοραστή των προϊόντων μας. Παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από κάθε αγορά, καθώς υπόκεινται σε αναθεώρηση και περιοδική ενημέρωση. Διατηρούμε το δικαίωμα να τροποποιούμε, κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια, τους παρόντες όρους ανά πάσα στιγμή, βεβαίως εντός των νομίμων και ηθικών ορίων. Τυχόν αλλαγές που τίθενται σε ισχύ μετά την καταχώριση της παραγγελίας σας δεν την επηρεάζουν, εκτός εάν επιβάλλεται από τη νομοθεσία. Για οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τους παρόντες όρους, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, έχοντας υπόψη ότι οποιαδήποτε διευκρίνιση ή πληροφορία σχετικά με τους Όρους και Προϋποθέσεις δεν επηρεάζει ούτε συμπληρώνει τους σχετικούς όρους, καθώς παρέχεται αποκλειστικά για τη διευκόλυνση της κατανόησής τους.

Ο ιστότοπος διατίθεται για προσωπική σας χρήση και όχι για εμπορικούς σκοπούς. Ο επισκέπτης είναι υπεύθυνος για τη νόμιμη και ορθή χρήση του ιστότοπου και η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση, προσωρινά ή μόνιμα, σε περίπτωση παραβιάσεων.

Επιπλέον, διατηρούμε το δικαίωμα, ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση ή αιτιολόγηση, να αναβάλουμε, να τερματίσουμε ή να καθυστερήσουμε οποιαδήποτε παρεχόμενη υπηρεσία ή να διακόψουμε την πώληση προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

1. Γενικές Πληροφορίες

Όλες οι πληροφορίες που περιλαμβάνονται στην Ιστοσελίδα και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι αληθείς, ακριβείς και επικαιροποιημένες. Ωστόσο, η ακρίβειά τους υπόκειται σε τεχνικά ή τυπογραφικά σφάλματα που δεν ήταν δυνατόν να προβλεφθούν ή να εντοπιστούν ή που προκλήθηκαν λόγω ανωτέρας βίας.

2. Επικοινωνία - Ενημερωτικό Δελτίο (Newsletter)

Όταν χρησιμοποιείτε την Ιστοσελίδα μας, συμφωνείτε ότι ενδέχεται να επικοινωνούμε μαζί σας μέσω ψηφιακών μέσων (email, social media κ.λπ.) ή τηλεφωνικά, εφόσον έχετε παράσχει τον αριθμό σας. Η εγγραφή σας στο ενημερωτικό μας δελτίο (newsletter) δεν είναι υποχρεωτική για την περιήγησή σας στην Ιστοσελίδα ή την αγορά των προϊόντων μας. Ωστόσο, εάν εγγραφείτε, ενδέχεται να λαμβάνετε διαφημιστικό υλικό απευθείας στη διεύθυνση email σας, καθώς η εγγραφή σας θεωρείται ως συγκατάθεση για τη λήψη τέτοιων πληροφοριών.

Δεν φέρουμε καμία ευθύνη εάν ορισμένα από τα email μας δεν παραδοθούν στη διεύθυνση email σας, παρά το γεγονός ότι λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα γι’ αυτόν τον σκοπό, ή εάν καταλήξουν στον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam). Εάν δεν επιθυμείτε πλέον να λαμβάνετε το ενημερωτικό μας δελτίο, μπορείτε να διαγραφείτε από τη λίστα αλληλογραφίας μας οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσετε την επιλογή σας.

3. Διαφήμιση

Διατηρούμε το δικαίωμα να διαφημίζουμε την Ιστοσελίδα και τα προϊόντα μας σε άλλες ιστοσελίδες ή μέσω κοινωνικών δικτύων, καθώς και να χρησιμοποιούμε cookies για αυτόν τον σκοπό. Επίσης, διατηρούμε το δικαίωμα να φιλοξενούμε διαφημίσεις τρίτων στην Ιστοσελίδα μας, οι οποίες ενδέχεται να οδηγούν σε ιστότοπους τρίτων. Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσουμε ότι οι διαφημίσεις αυτές δεν περιέχουν παράνομο, προσβλητικό ή ψευδές υλικό ή περιεχόμενο.

Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να εγγυηθούμε τη νομιμότητα και την καταλληλότητα των διαφημίσεων και διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε οποιαδήποτε διαφήμιση κρίνεται ακατάλληλη, κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.

4. Κοινωνικά Δίκτυα

Μπορείτε να ακολουθήσετε την εταιρεία μας στα κοινωνικά δίκτυα και να αλληλεπιδράσετε μαζί μας μέσω αυτών. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω των κοινωνικών μας δικτύων διέπονται από τους παρόντες όρους και πολιτικές.

Η περαιτέρω αλληλεπίδραση μέσω κοινωνικών δικτύων δεν ελέγχεται από εμάς και δεν φέρουμε καμία σχετική ευθύνη. Για αυτόν τον λόγο, θα πρέπει να διαβάζετε προσεκτικά τους όρους και τις πολιτικές κάθε κοινωνικού δικτύου που χρησιμοποιείτε.

5. Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις

Μπορείτε να παραγγείλετε τα ρούχα ή τα αξεσουάρ μας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος ή τηλεφωνικά. Όλες οι πληροφορίες που αφορούν τα προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι αληθείς, ακριβείς και ενημερωμένες, ενώ οι φωτογραφίες είναι αληθινές και ρεαλιστικές. Ωστόσο, ενδέχεται να υπάρξουν τεχνικά σφάλματα και δυσλειτουργίες που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή να ελεγχθούν, ή να οφείλονται σε γεγονότα ανωτέρας βίας που δεν είναι υπό τον έλεγχό μας. Όσον αφορά τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας, λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε η πληροφορία αυτή να είναι ακριβής.

Διατηρούμε το δικαίωμα να επιλέγουμε τα προϊόντα που διαθέτουμε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, καθώς και να αφαιρούμε ή να αντικαθιστούμε κάποια από αυτά χωρίς ειδοποίηση. Το ίδιο ισχύει και για την τιμολόγηση των προϊόντων, τις προσφορές ή την επεξεργασία παραστατικών.

Όλα τα προϊόντα προβάλλονται και διατίθενται σε εσάς αποκλειστικά για προσωπική χρήση και όχι για εμπορικούς σκοπούς.

6. Προσωπικός Λογαριασμός

Η εγγραφή σας ως μέλος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν αποτελεί προϋπόθεση για την υποβολή παραγγελίας. Ωστόσο, εάν διαθέτετε λογαριασμό, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε όλες τις προηγούμενες παραγγελίες σας, στη Λίστα Επιθυμιών σας(Wishlist), καθώς και να απολαμβάνετε ειδικά προνόμια ως μέλος της WeAre.

Μπορείτε να δημιουργήσετε λογαριασμό γρήγορα και εύκολα, είτε συνδέοντας τον λογαριασμό σας στο Facebook ή στο Google, είτε καταχωρώντας το email σας και έναν κωδικό πρόσβασης. Εάν εγγραφείτε χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του Facebook, θα πρέπει να μας δώσετε άδεια πρόσβασης στις πληροφορίες που έχετε ήδη κοινοποιήσει στο Facebook. Αντίστοιχα, εάν εγγραφείτε μέσω Google, θα πρέπει να μας επιτρέψετε την πρόσβαση στις πληροφορίες που έχετε ήδη κοινοποιήσει στην Google.

Η εγγραφή σας ως μέλος είναι δωρεάν και προσωπική, ενώ εσείς είστε υπεύθυνοι για την ακρίβεια των προσωπικών σας δεδομένων. Για να ενημερωθείτε σχετικά με τον τρόπο συλλογής και επεξεργασίας των δεδομένων σας, παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά την Πολιτική Απορρήτου μας. Σε περίπτωση αλλαγής των στοιχείων σας, οφείλετε να μας ενημερώσετε το συντομότερο δυνατό. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας και να ζητήσετε τη διαγραφή του λογαριασμού σας οποιαδήποτε στιγμή.

7. Υποβολή Παραγγελίας

Μπορείτε να πραγματοποιείτε παραγγελίες οποιαδήποτε στιγμή και ημέρα, χωρίς καμία εξαίρεση. Για να αγοράσετε προϊόντα μέσω του Ηλεκτρονικού μας Καταστήματος, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τη φόρμα καταχώρισης με τα προσωπικά σας στοιχεία, όπως το όνομά σας, τον αριθμό τηλεφώνου, τη διεύθυνση, το email σας ή επιπλέον πληροφορίες, όπως τον ΑΦΜ σας, σε περίπτωση που επιθυμείτε εμπορικό τιμολόγιο. Μπορείτε επίσης να υποβάλετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να περιγράψετε αναλυτικά το προϊόν που επιθυμείτε και να μας παρέχετε τα στοιχεία πληρωμής και παράδοσης. Για τη δική σας ασφάλεια και τον σωστό έλεγχο των παραγγελιών, όλες οι κλήσεις καταγράφονται.

Ολοκληρώνοντας την αγορά, δηλώνετε και εγγυάστε ότι τα στοιχεία χρέωσης που καταχωρίσατε είναι έγκυρα και σωστά, ώστε η πληρωμή να εκτελεστεί σωστά μετά την αποδοχή της παραγγελίας σας. Με την υποβολή της παραγγελίας, επιβεβαιώνετε ότι είστε υπεύθυνοι για τη χρέωση και ότι είστε ο κάτοχος των στοιχείων που καταχωρίσατε, όπως χρεωστική ή πιστωτική κάρτα. Αν είστε ανήλικος κάτω των 15 ετών, η συναλλαγή είναι δυνατή μόνο με τη συγκατάθεση του ενήλικα που ενεργεί ως νόμιμος κηδεμόνας σας.

Η παραγγελία σας ολοκληρώνεται στη σελίδα "Το Καλάθι Μου". Στο μενού Cart (στα δεξιά), μπορείτε να κάνετε όσες αλλαγές επιθυμείτε, όπως να αφαιρέσετε προϊόντα ή να διαχειριστείτε την ποσότητά τους χρησιμοποιώντας τα πλήκτρα μείον (-) ή συν (+). Οι αλλαγές εφαρμόζονται άμεσα. Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφθείτε τη σελίδα "Το Καλάθι Μου" επιλέγοντας "Προβολή Καλαθιού" από το μενού Cart.

Για να υπολογίσετε το τελικό ποσό της παραγγελίας σας, κάντε κλικ στο "Εκτίμηση εξόδων αποστολής", επιλέξτε τη Χώρα σας και τον Ταχυδρομικό σας Κώδικα και πατήστε "Εκτίμηση". Μπορείτε επίσης να προσθέσετε οποιαδήποτε σημείωση, οδηγία ή ειδικό αίτημα στο πεδίο "". Όταν είστε σίγουροι για την παραγγελία σας, επιλέξτε "Ολοκλήρωση".

Στο επόμενο βήμα, θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τις απαραίτητες πληροφορίες στη φόρμα με τίτλο "Στοιχεία επικοινωνίας", όπως το email σας ή ο αριθμός κινητού σας τηλεφώνου για την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Στο επόμενο βήμα με τίτλο "Παράδοση" θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας, όπως Χώρα, Όνομα, Επίθετο, Διεύθυνση, Διαμέρισμα, σουίτα κλπ., Ταχυδρομικός Κώδικας και Πόλη. Σε αυτό το σημείο μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουτάκι "Αποθήκευση αυτών των πληροφοριών για την επόμενη φορά", ώστε να διατηρηθούν τα στοιχεία αποστολής σας για μελλοντική αγορά.

 Αφού συμπληρώσετε τα στοιχεία Παράδοσης θα σας ζητηθεί να επιλέξετε τη "Μέθοδο Αποστολής". Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να υπάρχει μόνο μία διαθέσιμη επιλογή, η οποία θα είναι ήδη προεπιλεγμένη.

Στη συνέχεια, επιλέξτε τη "Πληρωμή" που σας εξυπηρετεί περισσότερο από τις παρακάτω:

PayPal μέσω ανακατεύθυνσης στο ασφαλές περιβάλλον της PayPal.

Πιστωτική / Χρεωστική / Προπληρωμένη τραπεζική κάρτα μέσω ανακατεύθυνσης στο ασφαλές σύστημα της Viva.com.

Όλες οι πληρωμές με κάρτα διεκπεραιώνονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας πληρωμών της Viva.com και χρησιμοποιούν κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση αποτελεί τρόπο ασφαλούς μεταφοράς πληροφοριών, ώστε να είναι προσβάσιμες μόνο από τον τελικό παραλήπτη μέσω του κατάλληλου κλειδιού αποκρυπτογράφησης.

Τραπεζική Κατάθεση

Αντικαταβολή

Αν τα στοιχεία χρέωσης διαφέρουν από τα στοιχεία αποστολής, επιλέξτε την επιλογή "Χρήση διαφορετικής διεύθυνσης χρέωσης" και συμπληρώστε τη διεύθυνση στην οποία θέλετε να εκδοθεί το τιμολόγιο του προϊόντος.

Σε αυτό το σημείο, μπορείτε να εισαγάγετε τυχόν εκπτωτικούς κωδικούς που δικαιούστε στο πεδίο "Κωδικος Έκπτωσης"

Υπάρχει επίσης ένα επιπλέον πεδίο όπου μπορείτε να προσθέσετε οποιαδήποτε Επιπλέον Πληροφορία ανάλογα με την παραγγελία και την αποστολή. Όταν ολοκληρώσετε αυτό το βήμα, επιλέξτε "Συνέχεια".

Στο επόμενο βήμα,  Όταν ολοκληρώσετε αυτό το βήμα, επιλέξτε "Συνέχεια".

 

Τέλος, ελέγξτε τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας και, όταν είστε έτοιμοι, αποδεχτείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και επιλέξτε "Ολοκλήρωση Παραγγελίας".

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με όλες τις λεπτομέρειες της συναλλαγής. Μόλις η παραγγελία σας παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, θα λάβετε ένα δεύτερο email με τον αριθμό παρακολούθησης (tracking number).

 

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία σας εάν συμβεί ένα από τα παρακάτω:

  • Η πληρωμή δεν εγκριθεί.
  • Είναι αδύνατη η αποστολή των προϊόντων στην περιοχή όπου διαμένετε.
  • Δεν έχετε αποδεχτεί τους Όρους και Προϋποθέσεις του ιστότοπου.
  • Ένα ή περισσότερα προϊόντα είχαν λανθασμένη τιμή λόγω τυπογραφικού λάθους, δεν ήταν διαθέσιμα ή το σύστημα δεν ήταν ενημερωμένο λόγω τεχνικών προβλημάτων.

Γενικά, κάθε παραγγελία θεωρείται εκκρεμής μέχρι να γίνει αποδεκτή από την εταιρεία μας και εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα των προϊόντων μας. Εάν διαπιστώσουμε ότι κάποια από τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα ή υπάρχει απρόβλεπτη καθυστέρηση στην παράδοση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω των στοιχείων που μας έχετε δώσει, ώστε να συμφωνήσουμε για μερική εκτέλεση ή ακύρωση της παραγγελίας σας.

Εάν δεν καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών, η παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτόματα και θα σας επιστρέψουμε το ποσό που έχετε καταβάλει. Σε περίπτωση μερικής εκτέλεσης της παραγγελίας σας, θα σας επιστρέψουμε το αντίστοιχο ποσό εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών.

Ακύρωση από πλευράς σας:

Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας, πρέπει να μας ενημερώσετε εντός μίας (1) ώρας από την καταχώρισή της, στέλνοντας email στο info@wearedesign.gr ή καλώντας μας στο +30 2105982370 (Δευτέρα-Παρασκευή, 09:00-17:00).

Θα λάβετε email επιβεβαίωσης από εμάς, όπου θα ενημερωθείτε για την επιστροφή του ποσού στην κάρτα ή τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

 

8. Τιμές

Δεδομένου ότι η έδρα της εταιρείας μας βρίσκεται στην Ελλάδα, όλες οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε Ευρώ (€) και οι χρεώσεις στον λογαριασμό ή την κάρτα σας εκτελούνται επίσης σε Ευρώ. Σε περίπτωση που η κάρτα ή ο λογαριασμός σας δεν είναι σε Ευρώ, το τελικό ποσό χρέωσης θα υπολογιστεί βάσει της συναλλαγματικής ισοτιμίας που ισχύει την ημέρα της χρέωσης της κάρτας ή του λογαριασμού σας.

Σημειώστε ότι αν το προϊόν αγοραστεί από χώρα με διαφορετικό νόμισμα, οι διακυμάνσεις των συναλλαγματικών ισοτιμιών και οι τραπεζικές χρεώσεις ενδέχεται να επηρεάσουν το τελικό ποσό που θα πληρώσετε.

Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τις τιμές των προϊόντων ανά πάσα στιγμή και χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

Όλες οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.

9. Αποστολή

Αποστέλλουμε παραγγελίες σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), τις Πολιτείες και τις περιοχές των ΗΠΑ, καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες χώρες.

Οι περισσότερες παραγγελίες αποστέλλονται εντός μίας (1) έως δύο (2) ημερών από την καταχώρισή τους (δεν πραγματοποιούμε αποστολές τα Σάββατα, τις Κυριακές ή τις αργίες).

Λάβετε υπόψη ότι οι παραγγελίες που υποβάλλονται έως τις 13:00 (ώρα Ελλάδας) επεξεργάζονται την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ενώ οι παραγγελίες που υποβάλλονται μετά τις 13:00 της Παρασκευής (ώρα Ελλάδας) ή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, επεξεργάζονται τη Δευτέρα το πρωί.

Το παραπάνω χρονικό πλαίσιο ενδέχεται να μην ισχύει σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας.

Αποστολή στην Ελλάδα
Όλες οι αποστολές πραγματοποιούνται μέσω των εταιρειών ACS ή BoxNow. Οι αποστολές εντός Αττικής εκτελούνται σε μία (1) έως δύο (2) εργάσιμες ημέρες.
Οι αποστολές προς την υπόλοιπη Ελλάδα (ηπειρωτικούς ή νησιωτικούς προορισμούς) εκτελούνται σε μία (1) έως τρεις (3) εργάσιμες ημέρες.
Το κόστος αποστολής είναι 4,00€ με ACS και 2,00€ με BoxNow. Για παραγγελίες άνω των 100,00€, η αποστολή είναι δωρεάν.

Αποστολή στην Ευρωπαϊκή Ένωση
Οι αποστολές προς χώρες του εξωτερικού πραγματοποιούνται μέσω της DHL.
Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι τρεις (3) έως επτά (7) εργάσιμες ημέρες.
Το κόστος αποστολής είναι 15,00€.
Για παραγγελίες άνω των 200,00€, η αποστολή είναι δωρεάν.
Οι παραγγελίες ενδέχεται να αποσταλούν σε πολλαπλά πακέτα.

 

Διεθνείς Αποστολές
Οι αποστολές προς το εξωτερικό πραγματοποιούνται μέσω της DHL.

Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης είναι τρεις (3) έως δέκα (10) εργάσιμες ημέρες.
Το κόστος αποστολής είναι 25,00€.
Οι παραγγελίες ενδέχεται να αποσταλούν σε πολλαπλά πακέτα.

Για πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενδέχεται να προκύψουν επιπλέον χρεώσεις λόγω διαφορών στις συναλλαγματικές ισοτιμίες, εκτελωνισμού, δασμών εισαγωγής, περιορισμών προϊόντων και άλλων τοπικών απαιτήσεων, για τις οποίες η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη.
Λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη και σωστή παράδοση των προϊόντων μας. Ωστόσο, ενδέχεται να μην μπορέσουμε να σας τα παραδώσουμε εάν ο προμηθευτής μας δεν μας τα έχει παραδώσει έγκαιρα, το προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, υπάρχουν απρόβλεπτες καθυστερήσεις ή περιπτώσεις ανωτέρας βίας.
Σε αυτή την περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να κανονίσουμε την εκτέλεση της παραγγελίας σας. Εάν αποφασίσετε να εκτελέσετε μερικώς την παραγγελία σας, θα σας επιστρέψουμε το αντίστοιχο ποσό.

 

10. Ευθύνη κατά την παράδοση
Η εταιρεία μας ασφαλίζει κάθε προϊόν από τη στιγμή της αγοράς έως και την παράδοσή του και φέρει την ευθύνη για τη σωστή αποστολή του.

Σε περίπτωση που η παραγγελία δεν παραδοθεί λόγω υπαιτιότητας της μεταφορικής εταιρείας, η εταιρεία μας μπορεί να αποστείλει εκ νέου την παραγγελία εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, χωρίς επιπλέον χρέωση για τον πελάτη.
Εάν παραλάβετε την παραγγελία σας με φθαρμένη συσκευασία, η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν ζημιά στο προϊόν. Σε αυτή την περίπτωση, επικοινωνήστε μαζί μας για να διαπιστώσουμε τη φθορά και να προχωρήσουμε στην αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
Η εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για καθυστερήσεις ή μη εκτέλεση παραδόσεων λόγω ανωτέρας βίας.
Όλα τα προϊόντα παραδίδονται στη διεύθυνση που δηλώσατε κατά την αγορά, επομένως η εταιρεία δεν ευθύνεται εάν το προϊόν δεν παραδοθεί λόγω λανθασμένων στοιχείων αποστολής.
Εάν η παραγγελία σας επιστραφεί σε εμάς επειδή δεν την παραλάβατε ή επειδή η μεταφορική εταιρεία δεν κατάφερε να ολοκληρώσει την παράδοση μετά από δύο (2) προσπάθειες, μπορείτε να ζητήσετε εκ νέου αποστολή. Σε αυτή την περίπτωση, θα επιβαρυνθείτε με επιπλέον έξοδα αποστολής.

 

11. Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε αναιτιολόγητα από τη σύμβαση πώλησης των προϊόντων μας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους.

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως για την απόφασή σας πριν από τη λήξη της προθεσμίας των 14 ημερών.
Είναι σημαντικό για την διαδικασία της υπαναχώρησης να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, αφόρετο, χωρίς να έχει πλυθεί, με τις αρχικές ετικέτες, την πλήρη συσκευασία και τα συνοδευτικά έγγραφα, ακριβώς όπως σας παραδόθηκε.
Μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης, που θα βρείτε μέσα στο δέμα σας ή στο μενού του ιστότοπού μας, και να την επισυνάψετε στο πακέτο επιστροφής ή να μας τη στείλετε μέσω email. Για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να προσκομιστεί φωτοαντίγραφο ή το πρωτότυπο αποδεικτικό αγοράς, είτε απόδειξη λιανικής, είτε τιμολόγιο, από το άτομο που πραγματοποίησε την αγορά.

 

Εάν υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων που έχετε επιλέξει. Εσείς επιβαρύνεστε με το κόστος αποστολής των προϊόντων προς την εταιρεία μας. Εάν επιλέξετε την εταιρεία ACS, με την οποία συνεργαζόμαστε, το κόστος αποστολής ανέρχεται στα 4,00€.
Εάν επιλέξετε άλλη μεταφορική εταιρεία, το κόστος αποστολής θα καθοριστεί σύμφωνα με την εκάστοτε τιμολογιακή πολιτική της.
Τυχόν διατραπεζικά έξοδα συναλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος από εμάς. Η επιστροφή εκτελείται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός αν υπάρξει ρητή διαφορετική συμφωνία μεταξύ εσάς και της εταιρείας.

 

 

12. Αλλαγές - Επιστροφές

Στην WE ARE, επιθυμούμε κάθε πελάτης μας να είναι ευχαριστημένος και ικανοποιημένος με τα προϊόντα μας.

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία σας, θα χαρούμε να συνεργαστούμε μαζί σας, καθώς στόχος μας είναι το υψηλότερο επίπεδο ικανοποίησης πελατών.

 

Πώς να επιστρέψετε ένα προϊόν:
Δεχόμαστε επιστροφές εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματός σας.

Σημαντικές προϋποθέσεις για αλλαγές & επιστροφές:

Το προϊόν πρέπει να είναι αφόρετο, να μην έχει πληθεί και να είναι στην αρχική του εργοστασιακή κατάσταση, με τις αρχικές ετικέτες, πλήρη συσκευασία και τα συνοδευτικά του έγγραφα.
Οι επιστροφές πρέπει να πραγματοποιούνται εντός της προαναφερθείσας προθεσμίας.
Σας συνιστούμε να ελέγχετε προσεκτικά τα προϊόντα σας κατά την παραλαβή και πριν αφαιρέσετε τις ετικέτες, για τυχόν ελλατώματα.
Κατά τη δοκιμή των προϊόντων, βεβαιωθείτε ότι δεν έρχονται σε επαφή με οτιδήποτε μπορεί να τα βλάψουν, όπως αρώματα, αποσμητικά, μακιγιάζ, κοσμήματα κ.λπ.
Οδηγίες συσκευασίας για επιστροφή:

Τοποθετήστε το προϊόν στην αρχική συσκευασία αποστολής ή σε άλλη ανθεκτική συσκευασία.
Κλείστε τη συσκευασία και σφραγίστε τη καλά με ταινία ασφαλείας.
Σημαντικό:

Δεχόμαστε επιστροφές μόνο μέσω ACS ή DHL, καθώς απαιτείται αριθμός αποστολής (tracking number).
Επιστροφές με διαφορετικό τρόπο, και χωρίς επικοινωνία μαζί μας, δεν θα γίνονται δεκτές και δεν θα πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων.


Βήματα για την επιστροφή προϊόντων:

Συμπληρώστε τη Φόρμα Επιστροφής, αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας. Τοποθετήστε τη μέσα στο πακέτο.

Προσθέστε φωτοαντίγραφο ή το αρχικό παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής ή τιμολόγιο) μέσα στη συσκευασία.

3α. Για επιστροφές από την Ελλάδα:

Στείλτε το πακέτο μέσω ACS Courier.
Καλέστε την ACS στο +30 2108190000 για να ζητήσετε παραλαβή από το χώρο σας ή παραδώστε το δέμα στο κοντινότερο κατάστημα ACS.
Αν σας ζητηθεί, επιλέξτε "Χρέωση Παραλήπτη".

3β. Για επιστροφές από άλλες χώρες:

Στείλτε το πακέτο μέσω DHL Courier.
Επικοινωνήστε με τη DHL για να προγραμματίσετε παραλαβή από το χώρο σας ή παραδώστε το δέμα στο κοντινότερο κατάστημα DHL.
Μέσα στο πακέτο σας θα βρείτε την ετικέτα επιστροφής DHL. Παρακαλούμε επικολλήστε την εξωτερικά στη συσκευασία που θα επιστρέψετε.
Αν σας ζητηθεί, επιλέξτε ο παραλήπτης να χρεωθεί.
Για διεθνείς επιστροφές:
Σημειώστε ευδιάκριτα πάνω στο δέμα "No commercial value" ως περιγραφή περιεχομένου, σε όλα τα έγγραφα που απαιτεί ο μεταφορέας.
Σημαντικές πληροφορίες:

Τα έξοδα μεταφοράς, τελωνειακοί δασμοί και τυχόν επιπλέον χρεώσεις βαρύνουν τον πελάτη.
Τα προϊόντα σε προσφορά δεν επιστρέφονται και μπορούν να αντικατασταθούν μόνο με άλλα προϊόντα σε προσφορά ή προϊόντα της τρέχουσας συλλογής.
Αν υπάρχει διαφορά στην τιμή μεταξύ των προϊόντων, η διαφορά καλύπτεται από τον πελάτη.

 

Αντικατάσταση προϊόντων

Μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση του προϊόντος σας στις παρακάτω περιπτώσεις:

1. Επιθυμείτε αλλαγή επιλογής
Μπορείτε να ανταλλάξετε το προϊόν σας με άλλο μέγεθος, διαφορετική παραλλαγή ή άλλο προϊόν.
Για να διασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα του νέου προϊόντος, παρακαλούμε καταχωρήστε νέα παραγγελία για το προϊόν που επιθυμείτε.
Στη συνέχεια, ακολουθήστε τα βήματα επιστροφής για να μας επιστρέψετε το αρχικό προϊόν.
Μετά την παραλαβή του πακέτου σας, θα επεξεργαστούμε επιστροφή χρημάτων μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής σας.
Η επιστροφή χρημάτων ενδέχεται να διαρκέσει 1-2 εργάσιμες ημέρες μέχρι να εμφανιστεί στον τραπεζικό σας ή PayPal λογαριασμό.
Δεν θα χρεωθείτε το κόστος επιστροφής του προϊόντος, αλλά θα χρεωθείτε τα έξοδα αποστολής της νέας παραγγελίας.
2. Παραλάβατε λάθος προϊόν
Σε σπάνιες περιπτώσεις όπου η εταιρεία WE ARE αποστείλει λάθος παραγγελία, αναλαμβάνουμε εξ ολοκλήρου την αντικατάσταση και αποστολή του σωστού προϊόντος στον πελάτη.
Η αποστολή του σωστού προϊόντος θα ολοκληρωθεί εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών.
3. Παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν
Αν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν, θα το αντικαταστήσουμε χωρίς καμία χρέωση.
Αντικατάσταση δεν πραγματοποιείται αν είναι αδύνατη ή αν απαιτεί δυσανάλογο κόστος για την εταιρεία μας.
Μόλις παραλάβουμε το ελαττωματικό προϊόν, η αντικατάσταση θα ολοκληρωθεί εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών.
Αν το ίδιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο, θα λάβετε πλήρη επιστροφή χρημάτων το συντομότερο δυνατό.

 

Αίτημα Επιστροφής Χρημάτων
Μπορείτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων:

Για οποιονδήποτε λόγο, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματός σας.
Για να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, παρακαλούμε ακολουθήστε τα βήματα επιστροφής προϊόντων.
Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας και ολοκληρώσουμε τον ποιοτικό έλεγχο, θα προχωρήσουμε στην επιστροφή των χρημάτων σας μέσω της αρχικής μεθόδου πληρωμής.
Η επιστροφή του ποσού ενδέχεται να διαρκέσει 1-2 εργάσιμες ημέρες μέχρι να εμφανιστεί στον τραπεζικό σας ή PayPal λογαριασμό.
Σημειώστε ότι τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται και επιβαρύνουν τον πελάτη για όλη τη διαδικασία επιστροφής. Επίσης, τυχόν διατραπεζικά έξοδα συναλλαγής επιβαρύνουν τον πελάτη.

 Για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο info@wearedesign.gr ή τηλεφωνικά στο +30 210 5982370.

Σημείωση:
Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε επιστροφές εάν δεν πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις.
Οι αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο μετά την παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος και ανάλογα με τη διαθεσιμότητα του αποθέματος.

 

13. Πνευματικά Δικαιώματα
Όλο το περιεχόμενο του ιστότοπου, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, φωτογραφιών, σχεδίων, κώδικα και προϊόντων, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της εταιρείας μας και προστατεύεται από τις σχετικές διατάξεις του εθνικού νόμου (Ν. 2121/1993, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει), του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.

Όλα τα πνευματικά δικαιώματα του ηλεκτρονικού καταστήματος ανήκουν στην εταιρεία μας ή σε τρίτους, που μας έχουν νόμιμα παραχωρήσει τη χρήση τους.

Απαγορεύεται η αντιγραφή, αναπαραγωγή ή αναμετάδοση οποιουδήποτε υλικού του ιστότοπου, χωρίς προηγούμενη έγγραφη άδεια της εταιρείας μας ή άλλου νόμιμου δικαιούχου.

Η εμφάνιση οποιουδήποτε υλικού στον ιστότοπο δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης του.

 

14. Εφαρμοστέο Δίκαιο - Δικαιοδοσία - Επίλυση Διαφορών
Όλες οι συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω της ιστοσελίδας μας διέπονται και εναρμονίζονται με το Διεθνές και Ευρωπαϊκό Δίκαιο, που ρυθμίζει ζητήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και με τον Νόμο 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

Όλες οι πληροφορίες που αφορούν τα προσωπικά δεδομένα των πελατών μας είναι εμπιστευτικές και προστατεύονται από πρωτόκολλα ασφαλείας, ώστε να διασφαλίζεται η ασφάλεια του χρήστη καθ’ όλη τη διάρκεια χρήσης της ιστοσελίδας μας.

Για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς που θα προκύψει από τις συμβατικές σχέσεις μεταξύ της Εταιρείας και του χρήστη-καταναλωτή ή τρίτου, αρμόδια είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

 

15. Εναλλακτική Επίλυση Διαφορών
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΕ, η οποία ενσωματώθηκε στην ελληνική νομοθεσία με την Κοινή Υπουργική Απόφαση 70330/2015, παρέχεται πλέον η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών μέσω της διαδικασίας Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (Alternative Dispute Resolution - ADR) σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Εάν ο χρήστης είναι καταναλωτής, δηλαδή φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός του επαγγελματικού του πλαισίου, και αντιμετωπίζει οποιοδήποτε πρόβλημα με μια αγορά που πραγματοποιήθηκε από την ιστοσελίδα μας, μπορεί να κινήσει τη διαδικασία ADR μέσω της ενιαίας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (ODR platform), η οποία είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

16. Εταιρική Ευθύνη
Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη ή υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημία προκύψει από την αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης. Δεν εγγυόμαστε ότι η υπηρεσία θα είναι αδιάλειπτη ή ότι δεν θα παρουσιαστούν τεχνικά σφάλματα.

Παρόλο που λαμβάνουμε όλα τα απαραίτητα μέτρα για να εξασφαλίσουμε μια ομαλή εμπειρία αγορών, απρόβλεπτα τεχνικά ζητήματα, εργασίες συντήρησης ή εξωτερικοί παράγοντες ενδέχεται περιστασιακά να επηρεάσουν τη διαθεσιμότητα ή τη λειτουργικότητα της ιστοσελίδας μας. Εκτιμούμε την κατανόησή σας και σας ενθαρρύνουμε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιαδήποτε δυσκολία.

 

17. Ευθύνη Χρήστη
Η ευθύνη για τη γενική χρήση της ιστοσελίδας και για το περιεχόμενο των συναλλαγών ανήκει αποκλειστικά στον χρήστη. Οποιαδήποτε παράνομη χρήση της ιστοσελίδας οδηγεί αυτόματα σε τερματισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών χωρίς προειδοποίηση και ενδέχεται να κινηθούν οι κατάλληλες νομικές διαδικασίες, εφόσον απαιτείται.

Ο χρήστης αναγνωρίζει ρητά ότι δεν χρησιμοποιεί την ιστοσελίδα για παράνομη συλλογή ή αποθήκευση δεδομένων, αποστολή, δημοσίευση ή μετάδοση παράνομου περιεχομένου, καθώς και περιεχομένου που παραβιάζει διπλώματα ευρεσιτεχνίας, εμπορικά σήματα, διακριτικούς τίτλους, εμπορικά μυστικά, πνευματικά δικαιώματα της εταιρείας ή δικαιώματα τρίτων.

18. Κώδικας Δεοντολογίας
Η λειτουργία του καταστήματος διέπεται από τον ισχύοντα Κώδικα Δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο.

(https://www.greekecommerce.gr/vivliothiki/kodikas-deontologias/)